Nekad LuKen | Ban överklagan [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuKen

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/LuKen/

Ditt Hex-ID: 11000010b2ed98c

Vad är din discord tagg? Mats#8294

Vem var det som bannade dig? spozee

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att spozee valde att banna mig för han tänkte att jag streamsnipade vilket jag kan förstår för att jag rörde mig i ett område med mycket folk och tydligen var där en streamer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt i stan nere i hooden där det var en skottlossing och vi var nyfikna för att se vad som hände. Sedan så tyckte vi att det var så spännande så vi åkte runt mer för att se om vi kunde se någon som kanske var inblandade, sedan så kommer det fram en bil till mig som följde efter mig och då bestämmde jag mig för att åka in i stan för att få säkerhet och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var det eftersom att jag inte visste att det var en stremer där och att det blir permanent är helt sjukt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad förr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade väl kunnat röra mig någon annanstans men jag visste u inte och det var ju fel att banna så det är edt enda jag kan komma på

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eftersom jag inte gjorde något fel så var det inget att lära mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka