Nekad LuKen | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuKen

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Olsson

Ange ditt födelsedatum 26 Oktober 2006

Vad heter du på discord? KEN#8492

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På helger spelar jag oftast hela dagen, men såklart händer det att jag har annat för mig men iallafall spelar jag på kvällen. Men på vardagar så brukar jag komma online kl 4 och offline runt 9 med tanke på skolan.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive runt 2 månader nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle först och främst hjälpa folk men också säga till folk vad dem får och inte får göra. Jag hade också försökt att höja min rp nivå ett snepp högre för att jag kan få en ny syn på servern nu. Jag skulle även göra mitt bästa för att hålla servern så seriös som möjligt och istället för att skriva reports kan jag ta tag i det med egna händer.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom att verkligen gillar denna servern vill jag kunna hjälpa den från oseriösa spelare och kunna hjälpa dem att förstå vad som gäller på denna servern. Jag vill också bli servervakt för att jag ser mycket regelbrytande och då har jag skrivit reports men det är inte alltid staffsen hinner med det och då vill jag kunna lösa det själv. Eftersom att jag pratar med folk ofta så ser jag mycket lall men kan inte ta tag i det själv och det vill jag då göra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer göra mitt bästa att minska lall och att folk bryter regler och då hjälpa dem genom varningar och annat. Jag tror att jag också kommer att få en annan upplevelse och en större förståelse för servern och då sprida mer glädje och försöka få folk att ha det kul.

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser att jag ska bli en servervakt för att jag är väldigt aktiv och jag rör mig även runt mycket och på det viset ser jag mycket folk och många regelbrytare och då vill jag helst kunna ta tag i det själv.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag kan reglerna och så vill jag även få unive att bli en så bra server som möjligt med en bra rp och kunna hjälpa staffsen i deras arbeta eftersom att det alltid är mycket folk inne på servern. Jag vill också kunna dva bilar som bara är dumpade och det vill jag för att det skapar lagg och det ökar risken för folk att krocka och det är ju egentligen helt onödigt så darför vill jag kunna dva bilar. Jag vill också kunna kicka eller banna folk som inte sköter sig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inga erfarenheter från det men jag kan väl de saker som är rätt obviuss som kick dva och jag hoppas även att kunna lära mig mer och kanske då kunna hjälpa servern mer.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag sedan ett tag tillbaka.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har blivit permanent bannad för streamsniping men det var en felaktig ban eftersom att jag först och främst inte hade någon som helst aning om att någon streamade just där jag var för det var mycket folk där eftersom att det var en skottlossning och jag var ny på servern och stack dit av ren nyfikenhet. men under all denna tid så störde jag inte någon på något som helst sett för jag pratade inte med någon förutom min kompis och körde på vägen i 80 kph. Men jag kom in igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte och har aldrig gjort det heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka