Accepterad lukeludde | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lukeludde

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198267579938/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? woman me am#1639

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukus Pukus, han är 22 år gammal och är född i Umeå. Han gillar att köra Bilar och hänga med vänner. Han arbetar som bilförsäljare i Robertsfors med sina lille bror och gillar att tjäna pengar. Han har inte så många vänner men dom som han väl känner är som familj till honom. Hans intressen är att spela fotboll, köra bil med sina polare, spela spel och tjäna pengar. Hans bakgrund var inte så jätte bra, han hade föräldrar som slog honom vilket lede till dålig relation med föräldrarna. Hans lillebror är den enda personen i familjen som han litar på. Lukus har det ibland svårt att koncentrera sig på jobbet eftersom han har ADHD. Han bor också själv i en lägenhet utanför Stockholm. Lukus mål är att öppna egen bilfirma med sin lille bror.

Varför ska just du bli whitelistad? För att den är den roligaste svensk RP server jag har spelat och vill ta den mer seriöst genom att bli whitelisted. Och att den har bra admin och många seriösa människor.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle väldigt gärna bli white listad på denna servern för att jag har väldigt roligt på servern med andra spelare och mina kompisar. Jag skulle också vilja bli whitelistad för att det öppnar upp nya stora möljigheter att förbättra och utveckla sitt enga Rp och kanske andras Rp. Men den största anledningen för att jag vill bli white listad är att jag tycker det är vildigt roligt på servern och det tycker jag är viktigt att man ska ha. Och om jag skulle få en white list skulle det göra så att jag skulle kunna bidra till mycket bra och seriös rp.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelade på unive och då ville dom att jag skulle prova och då tyckte jag att spelet var kul och nu spelar jag på unive mer än vad dom gör

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att bli bättre. Bli bekväm i alla RP scenarion som skapas. Kunna anpassa mig till och även driva ett scenario framåt så det blir så rolig som möjligt för alla som är inblandade.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server än unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka