Nekad lukeludde | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lukeludde

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja-lisas

Vad heter du IRL? Lukas

Vad heter du på discord? woman me am#1637

Hur gammal är du? 14 irl 22 ig

Hur många timmar har du på Fivem? 150 typ

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag gillar både bilar och att sälja bilar. Min pappa jobbade med den också och då brukade jag följa med och kolla på och ibland hjälpa till.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag brukar sälja bilar till folk sen jobbade min kompis på ulla karins och lärde mig massor om det jobbet. Och som jag sa innan om att min pappa jobbar med det innan

Berskiv din karaktär? min karaktär heter lukus pukus och är 22 år gammal. Han gillar allt inom bilar. både hans kompis och hans pappa har jobbat inom att sälja bilar på olika ställen genom åren. Han har jobbat inom att sälja bilar och att reparera bilar. Men just nu jobbar han på postnord för han inte har fått något jobb. Så han tänker att jobba som chef på Marja-lisas skulle vara bra.

Hur ofta kommer du vara inne? nu är det ju sommarlov så då blir det väldigt länge så kanske runt 5-6 timmar eller mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det tänker jag. Det är min favorit server

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka