lukeludde | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lukeludde

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? one pound fish#1639

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 13:00-00:00

Berätta om dig själv Jag heter lukas och jag är 15 år. Jag bor uppe i norrland. Jag gillar att spela fast mitt favorit spel är fivem och favo servern är unive. Jag gillar att vara med kompisar

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa till att få unive så bra som helst och banna lallare och dom som inte följer alla regler. Jag kommer sitta i discorden och hjälpa folk sitta in game och både specca folk och rpa. Jag kommer banna folk som inte följer reglerna. Jag kommer även sitta på forumet och läsa ban överklagningar och ticket mm

Hur länge har du spelat på Unive? typ 6 månader minst

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jag tycker om servern jätte mycket och jag vill hjälpa till på serven och i discorden

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer vara snäll mot folk, hjälpa till på discorden och hjälpa folk som behöver hjälp eller som har frågor. Jag kommer vara i unive servern och banna dom som inte följer regler. Jag kommer specca ibland och kolla så det inte finns några lallare

Har du några tidigare erfarenheter? jag har kollat på olika videor om folk som är admins på servrar som gör saker som support gör i five m servern. Sen så känner min kompis en kille som är servervakt och då har han lärt mig lite

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan ganska många.
/setjob
/kick
/sqlban
/tpm
/noclip
/freeze
/announce
/give
/noclip
/ban
om jag blir support så kommer jag ju lära mig mera

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag nog säga

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Outvecklad ansökan, men kommer se på intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka