Nekad Luke364090 | Medlem ansökning [Waller407]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xoTic

Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? luke364090

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 1974

Berätta om din karaktär. han heter mohamed aras och jag jobbor som skattjägare och jag har tre bilar som är skit snygga och jag gillar att jibba men skulle gärna vilja jobba på sc eller meko.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att servern får mera folk och att jag kan hjälpa folk till exempel om jag skulle jobba på sc skulle jag kunna göra folks bilar coola och snygga eller om jag skulle jobba på meko skulle jag kunna laga andras bilar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel om det är folk som rånar en bank måste man göra som dom säger.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? att man inte får lämna servern om man är i ett stort scenario till exempel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja lite

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? det skulle vara kul att vara medlem istället för att bara vara en kille som springer runt och typ inte gör något. OCH JAG SKULLE HA ROLIGARE I SERVERN OM JAG SKULLE VARA MEDLEM OCH KUNNA GÖRA ANDRA SAKER. och jag skulle vilja jobba på sc eller meko jätte mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka