Nekad Luke364090 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xoTic

Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? lukeboy67

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 1974

Berätta om din karaktär. han heter Mohamed Aras han föddes i en by i Irak han och hans familj hade en svår uppväxt med alla sinn syskon för dom var ganska fattiga i Irak och sen så gick ingen av hans syskon i en skola inte han heller men han och hans syskon blev mobbade varje dag dom skulle gå och hämta vatten eller mat. alla mobbade dom för att vissa av dom hade inte ens skor. men sen gick åren som vatten. när Mohamed var 21 så flyttade han till Sverige till Unive. han trivdes rätt bra där och hade skaffat massa kompisar och till och med en familj med fru och 2 barn. men sen kom en dag han gick till en sak som heter talang och han sjöng in för dom som var på talang alla tyckte han var fantastisk så han fick en golden buzzer. när han skulle sjunga i finalen så hade han en ännu bättre låt så han vann hela talang. sen så gick han till mello och sjöng för hela sverige han vann i mello också sen när det var euorovision så vann han så klart den också han hade blivit en euoropa kändis så han åkte ut i euoropa och sjöng i flera länder varje vecka. till slut så fick USA reda på detta så han fick ta sina väskor och flyga direkt till USA sen så tyckte alla i USA att han var jätte bra så han hade blivit en världskändis. hans låtar var populärast på spotify och alla musik appar. men sen så kom en dag han hade rest hem till sverige igen han fick höra att hans mamma lyd i en svår cancer sjukdom. så han tog sina väskor och reste till Irak men innan han hade ens kommit dit så hade hans mamma dött.

Mohamed Aras, fattig till att bli världskänd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? köra bra och seriöst rp men också köra rp som servern ger en och som alla tycker e kul. och köra bra rp i ett stort scenario att inte lämna och sånt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla kan vinna i ett scenario att det inte bara är jag som gör så att jag ska kunna vinna hela tiden andra ska också kunna vinna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? att man inte får lämna servern om man är i ett stort scenario till exempel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört detta i 5 veckor och har haft bra rp och haft super kul kommer aldrig sluta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? det skulle vara kul att vara medlem istället för att bara vara en kille som springer runt och typ inte gör något. OCH JAG SKULLE HA ROLIGARE I SERVERN OM JAG SKULLE VARA MEDLEM OCH KUNNA GÖRA ANDRA SAKER. och jag skulle vilja jobba på sc eller meko jätte mycket

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka