Nekad Luke364090 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xoTic

Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? luke364090

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 1974

Berätta om din karaktär. min karaktär heter mohamed aras han är från spanien och har haft en riktigt svår och jobbig uppväxt för redan när han var 4 så dog hans pappa av ett kriminelt gäng som trodde att det var mohameds pappa som var den här personen som gänget skulle döda men dom tog fel person. sen när mohamed var 21 så bestämde han säg för att flytta till sverige till unive för att han tyckte att spanien var för farligt för honom att stanna kvar i. så han åkte till unive när han hade kommit fram med sitt flyg så skulle han gå och skaffa medborgarskap men han misslyckades flera gånger gång efter gång men sen så blev han typ en annan människa när han hade känt av sverige lite han hade börjat gilla bilar. och därför ville han börja jobba på sc eller meko men han kom på att han inte kunde det för att man behövde såklart medborgarskap. så han gick och klarade det så han började jobba på sc sen efter 2 år så fick han en flickvän och dom skaffa barn och till slut så gifte hans sig. men senare yttligare ett år passerade så fick dom en liten kille som skulle heta leo men han fick cancer när han föddes och dog utav att han hade en propp i hjärnan men sen när dom hade sagt farväl så skulle dom åka hem men sen så hände något oväntat deras son leo kom från ingenstans och var på vägen framför dom och han sa att ni får inte tappa hoppet för det som har hänt kämpa på så blir ni något stora. mohamed lyssnade på det leo hade sagt och till slut så blev mohamed cheff så sc så han hade blivit rik så han köpte sin dröm bil det var leos dröm bil också han köpte en bmw m5 och sen så var den historien slut om mohamed och han stora framsteg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att köra riktigt bra rp med andra personer och att ha kul när jag kör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla personer man spelar med eller mot också kan vinna är inte bara jag som kan vinna i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? att man inte får lämna servern om man är i ett stort scenario till exempel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört detta i 5 veckor och har haft bra rp och haft super kul kommer aldrig sluta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? det skulle vara kul att vara medlem istället för att bara vara en kille som springer runt och typ inte gör något. OCH JAG SKULLE HA ROLIGARE I SERVERN OM JAG SKULLE VARA MEDLEM OCH KUNNA GÖRA ANDRA SAKER. och jag skulle vilja jobba på sc eller meko jätte mycket

Nekad, kan du nämna några regler och förklara dem? Du får ansöka igen om 24 timmar! Samt hittar ej discorden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka