Nekad Luke364090 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xoTic

Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199641012489/

Ditt Hex-ID: steam:1100001642e2909

Vad är din discord tagg? lucasbababoy

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: fivem.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han bannade mig för att combat logging är en så viktig regel och att den förstör rp så himla mycket så jag fattar hans beslut att han bannade mig för den här saken som är så himla viktig för rp det är ju en av dom viktigaste reglerna ni har på servern så det är förståligt att han bannade mig för att jag förstörde gameplayet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil och så kom det ett gäng efter mig och jagade mig och sen så körde jag upp för en kulle och flög in i ett träd och då så fick jag sån panik att jag visste inte va jag skulle göra så då valde jag mitt dumma beslut att combat logga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rättvis ban av honom det var jag som gjorde fel i det här läget men nu förstår jag att det är en så viktig regel som man absolut inte kommer göra det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för att ha stulit polis och brand bilar. och en gång tidigare för comat logging men nu förstår jag det och kommer aldrig att combat logga igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det kunde jag gjort, jag hade kunnat stanna bilen och pratat med dom och ta en diskussion istället för att köra iväg och sen combat logga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig kommer att göra om det för att det är en så viktig regel och det förstör rp så mycket så när jag kommer komma tillbaka så kommer ni att se jag kommer aldrig att göra om det aldrig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka