Ej Antagen Luke364090 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xoTic

Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Lucasbababoy / kachoow

Vad är ditt Hex:ID 1100001642e2909

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. går in i mitt gänghus kollar om nån är vaken sen efter jag har gjort det ställer jag mig och gör droger efter jag har planterat eller ghort dom så åker jag ut och kollar vart alla personer är och hänger på sc, marjas, trygg och sjukan mycket. sen så åker jag hem igen och gör klart mina droger och säljer dom efter det så har jag det baar kul eller åker ut och letar efter dom som vi har krig emot eller nåt sånt

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2023 tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) på nåt sett kan jag inte bifoga här inne men jag har bild kan skicka pm men jag har i alla fall 11 tidigare bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. den har en roll enom servern som menas med att du rpar helt normalt men om du ser att nån annan bryter mot en eller flera regler så ska du banna dom

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag tycker att det är smidigare att ta tag i det själv än att vänta på nån helper som inte svarar då och då blir krongligare med massa klipps har man klippsen för sig själv och om nån undrar så har man klippen i sin egen medal

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan va att man skiter i om sina egna kompisar gör fel man skiter i om man själv gör fel du försöker bara få fast dom du inte gillar det kan vara en anledning. abuse kan vara att man inte använder rollen till rätt saker och att man själv bryter mot regler för att man tänker - jag är servervakt det kommer inte hända mig nåt, men jo det kommer det till slut

Nekad.

Anledning: Utveckla dina svar.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka