Nekad Luke | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Luke

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/LukeIsAdopted/

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? Boris janos#5347

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Loke olson är min karaktär, han är född år 2005 och kommer från en trevlig familj som inte har haft tur. Min pappa är sjuk och min mamma jobbar men får inte mycket lön. Det har gjort Loke till en omtänksam person som bara vill hjälpa folk för jag vet hur det kan bli om man inte får det. Jag har aldrig skadat någon med vilja.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har blivit riktigt insatt i server, jag vill kunna skaffa bättre jobb för att kunna roleplaya ännu mer. Jag är väldigt dedikerad till Multistaden och kommer vara det ett bra tag så kommer kunna hjälpa folk och göra gott för servern och sprida positiva vibes.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Bättre jobb och kunna vara kvar om servern blir whitelistad

Hur hittade du Multistaden? Min kompis spelade på den själv så jag joinade han och nu är jag insatt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vet inte riktigt. har inget klart mål, gillar mest att roleplaya. Jag vill kunna få med fler av mina kompisar för att expandera vänliga folk på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan

Tillbaka