Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LukeIsAdopted/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ★Luke★
Vad är din discord tagg? Boris janos#5347
Vem var det som bannade dig? Gita
Hur lång tid var din ban? 8dagar 22h
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servern och så laddade det, jag blev kickad och det stod att jag skulle byta steam namn och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har inte dödat någon. Inte som jag vet om. kanske när mitt spel har laddat in nån gång och jag kanske råkade trycka på min mus så jag slog någon men inte vad jag minns eller gjort medvetet
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? har inte gjort något men antar att jag kan väll ha lite mer tålamod och inte spamma min mus för att ha något att gör a under tiden det laddar
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. att inte trycka vara mer försiktig med vad jag gör
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ★Luke★
Vad är din discord tagg? Boris janos#5347
Vem var det som bannade dig? Gita
Hur lång tid var din ban? 8dagar 22h
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servern och så laddade det, jag blev kickad och det stod att jag skulle byta steam namn och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har inte dödat någon. Inte som jag vet om. kanske när mitt spel har laddat in nån gång och jag kanske råkade trycka på min mus så jag slog någon men inte vad jag minns eller gjort medvetet
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad tidigare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? har inte gjort något men antar att jag kan väll ha lite mer tålamod och inte spamma min mus för att ha något att gör a under tiden det laddar
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. att inte trycka vara mer försiktig med vad jag gör
Har du läst våra regler? Ja