Accepterad Lukazking | Medlem ansökning Plexy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axxpy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093540673/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? cl Axxpy#6892

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Lukaz Hansson och han är född 2007 och är 15 år gammal och han kommer ifrån Sverige. Han är väldigt snäll och har en bra personlighet. När han växte upp så blev han mobbad av de som gick i hans klass. De mobbade honom för att hans mamma hade en ful och dålig bil. När han blev äldre så började han jobba som en polis. Då fick han mycket pengar och jätte många vänner. När han hade tillräckligt med pengar till att köpa en bmw m3 så köpte han den och pimpade den. När han slutade jobba som polis så började han åka till race och då såg han en av de som mobbade honom i skolan. Han killen gick fram och sa vilken fin bil du har. Lukaz brydde inte och bara åkte iväg med sina vänner. Han åkte sen och festa med sina vänner han gillade att festa. Men han vill gärna återgå som en polis eller jobba som något inom bilområden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det är väldigt roligt att spela med en så härlig community som unive har och skulle vara tråkigt att bli avstängd från unive när servern är så bra och rolig. Jag kommer att göra bra ifrån mig till unive och servern. Jag kommer att vara väldigt aktiv och jag kommer följa de regler som finns och kommer göra så att servern upprätthålls och fungerar som den ska.Även om jag inte blir medlem på unive så kommer jag att fortsätta spela unive eftersom det är så roligt och har en bra community. Att man kan leva som sitt vanliga liv fast i ett spela är ju hur coolt och roligt som helst. Min plan för min karaktär är väldigt bra därför tror jag att jag kommer kunna bidra rätt mycket till denna roleplay server. Jag kommer att hålla mig så professionel som jag bara kan och jag kommer att hjälpa de nya medlemmarna att bli bättre på spelet. Jag tycker att det finns rätt så mycket att göra som icke medlem men det är roligare som medlem för att man kan göra så mycket mer än vad man kan göra som icke medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med så att alla kan nå sitt nya RP liv. Jag kan också bidra med att spela som man ska och följa reglerna som finns. Jag kan vara aktiv och säga till de som förstör servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag sökte sveriges bästa rp server på youtube.

Vidare till muntlig intervju Lycka till du har 48 timmar på dig att ta din intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka