Nekad Lukazking | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axxpy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093540673/

Ditt Hex-ID: steam:1100001438c6741

Vad är din discord tagg? cl Axxpy#6892

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad av Raparaouten.

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar och 58 minuter.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd från ortenwave för⚠️: copbaiting, VDM. ⛔️Din avstängning blev utplaserad av:Raparaouten. Tid Kvar: 9 dagar 23 timmar 49 minuter .❌Anser du att din avstängning va felaktig eller vill du överklaga din avstängning på ortenwave.se. Kom ihåg att ortenwave staffs inte har några som helst skyldigheter att låta dig spela på servern om dom anser att ditt beteende är oacceptabelt❌

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en människa som bryter mot vdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade hämtat en kompis så hittade vi en människa som va död så körde vi honom till sjukhuset. Sen körde vi till piren igen och då kör

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite både och jag körde lite för snabbt inte van vid att köra så snabb bil. Jag sa att jag skulle ta honom till sjukhuset och sedan ge honom lite pengar som ett förlåtelse och att det inte var med mening att köra över honom. Men sen nästan 10 dagars ban lite för mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat låta min kompis köra eller försöka sakta ner på något sätt vet inte hur men.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men jag kan inte hjälpa att jag körde för snabbt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Det här är unive och inte ortenwave! Ifall du spelar på ortenwave så rekommenderar jag dig att du håller tassarna borta från unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka