Accepterad Lukasrosen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasrosen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356018689/

Ditt Hex-ID: steam:11000011796b601

Vad är din discord tagg? Lukasrosen#1136

Vem var det som bannade dig? vanix

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-15 161654.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att de valde att banna mig för att jag skött utan en riktig anledning jag hade kunnat att ta det mer socialt och snackat med de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar åkte i en bil för att leta efter några som hade försökt att kidnappa mig och de åkte och letade efter den bilen och när vi ser bilen åker vi efter och sedan kör vi framför de så att de stannar och sedan hoppar jag ut och riktar men de väljer han att vända bilen och åkte iväg och då börjar jag att skjuta mot bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte att det var inte felaktigt för som man ser på klippet så ser det ut som att jag rdmar men om man hade hört lite vad som hade hänt innan då tycker jag att det var felagtigt men iirån det man ser å klippet då är det inte fel att banna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad lite mycket är till exempel irån när jag körde för typ ett år sen då lalla jag lite med polisen och försökte få polisens uppmärksamhet och lite vdm och sen har jag fått en pban men den har jag lärt mig mest om där lärde jag mig att man ska inte lämmna när det är i ett sinario att man ska åka iväg där ingen ser en och sedan lämmna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det som jag tycker att jag hade kunnat göra det är att jag hade kunnat ha mer social rp och gått fram och pratat med de istället för att bara skjuta jag tycker att man ska ha mer soxial rp och inte bara skjuta men tyvär blev det inte det där här gången vilket var synd jag hade också kunnat åkt iväg efter istället för att åka fram till bilen och be de hoppa ur bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man ska ha mer social rp och inte bara hoppa ut ur bilen och rikta man ska gå ut och snacka med personen om till exempel vad den heter eller om personer är så att man kan veta mer om personen så att man till exempel inte skjuter på fel person som inte är inblandad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag jag tycker att staffsen ska ta sin tid att läsa så att den blir rättvist bedömd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka