Accepterad Lukasrosen | Ban Överklagan - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasrosen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356018689/

Ditt Hex-ID: steam:11000011796b601

Vad är din discord tagg? Lukasrosen#1136

Vem var det som bannade dig? emil

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-28 115724.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att de bannade mig för att jag körde på en människa på trygg hansa och att jag kör för fort i staden så att man inte har kontroll på hur man kör jag tror också att de bannade mig för att jag kör allmänt för fort där det kan vara människor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände det var att jag hade precis kommit in och att jag skulle åka till trygg hansa för att byta import och de var det lite människor som stog där då kom än fram och ville ha min bil men jag ville inte byta med han och de körde jag iväg och vände och de körde jag på en person

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte att det var en felaktig ban från staffsen för att det var jag som körde dåligt och för snabbt så att man inte hinner se vad som händer

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lite saker till exempel vdm,redm och en pban sen tror jag inte att det är något mer min lärdom av detta det är att man ska tänka innan man gör saker så att man tar rätt beslut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det som jag hade kunnat gjort det är att jag hade kunnat åka långsammare och haft uppsikt på de personerna som var där under händelsen det som jag också hade kunnat gjort bättre det är att jag hade kunnat kört lungt när det är mycket människor runt omkring

Har du lärt dig någonting efter din ban? det som jag har lärt mig det är att att man ska tänka innan man gör saker och att man ska köra lungt i stan och ha uppsikt på alla som är runtomkring så att något sånthäör inte händer igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? man ska låta staffsen göra i sin egna takt

Senast ändrad:
@Emil!

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka