- Meddelanden
- 166
- Reaction score
- 9
Ange ditt födelsedatum: 8 September 2008
Vad heter du på discord? LukasTheK1ng#5252
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 35
Hur aktiv kommer du att vara? 2-6 dagar
Vad heter du? lukas axelson
Hur gammal är du? 21
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja det är jag
Varför vill du bli polis? För att hjälpa personer i svåra situationer, lösa och förebygga brott och att hjälpa samhället att bli ett bättre ställe
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att kunna skilja på rätt och fel, att vara objektiv, att alltid hjälpa folk och att kunna hantera olika situationer och att alltid hålla sig lugn och inte stressad.
Vad vet du om yrket i helhet? Det finns många olika roller inom polisen, allt från att vara polis i yttre tjänst, insatsstyrka, utredare, forensiker (brottsplatsutredare) och andra roller men det jag tycker verkar roligast är att vara i yttre tjänst eftersom det ger mycket flexibilitet och olika ärenden.
Har du några tidigare erfarenheter? praktiserat på securitas
Hur är du som person? Ansvarsfull, snäll, ödmjuk, stresstålig och duktig på att jobba i grupp.
Är det något vi bör veta om dig? nej inte vad jag vet
Vad heter du på discord? LukasTheK1ng#5252
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 35
Hur aktiv kommer du att vara? 2-6 dagar
Vad heter du? lukas axelson
Hur gammal är du? 21
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja det är jag
Varför vill du bli polis? För att hjälpa personer i svåra situationer, lösa och förebygga brott och att hjälpa samhället att bli ett bättre ställe
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att kunna skilja på rätt och fel, att vara objektiv, att alltid hjälpa folk och att kunna hantera olika situationer och att alltid hålla sig lugn och inte stressad.
Vad vet du om yrket i helhet? Det finns många olika roller inom polisen, allt från att vara polis i yttre tjänst, insatsstyrka, utredare, forensiker (brottsplatsutredare) och andra roller men det jag tycker verkar roligast är att vara i yttre tjänst eftersom det ger mycket flexibilitet och olika ärenden.
Har du några tidigare erfarenheter? praktiserat på securitas
Hur är du som person? Ansvarsfull, snäll, ödmjuk, stresstålig och duktig på att jobba i grupp.
Är det något vi bör veta om dig? nej inte vad jag vet