Accepterad lukasostergren | Ban Överklagan [Barbiee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasthek1ng.

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139394493/

Ditt Hex-ID: steam:11000010aad49bd

Vad är din discord tagg? lukasthek1ng.

Vem var det som bannade dig? barbie

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-23 120426.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja primärt så tror jag att dom valde att banna mig då jag bröt i mot servern regler, Jag begick regelbrottet ooc ingame, Då jag oansvarsfullt pratade om min IRL Syster ingame, Jag har fattat att det icke var korrekt beteende och att det var väldigt oansvarsfullt beetende ifrån min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag kommer att formulera en helhets bild i skriftligt kommunikations sätt nedan. Det första som hände var att jag kom in på servern jag hade varit offline i cirka 3 timmar - 4 timmars sträck då jag var och hjäpte mina föreldrar med mina syskon, Sedan så kommer jag in på servenr då väljer jag att klicka in på min karaktär mellan den tiden jag är påväg in och har valt min karaktär så frågar min syster om hon får testa att spela lite "Fivem" I detta fall servern Unive på min polisiära karaktär, Sedan så tar "Vi" Ut ett polsiärt fordon ifrån sandy polis stationen, Efter det så åker vi i mot Fängelset då vi har fått in larm om att det var något pågående i fängelset, När jag kommer ditt så råkar jag köra in i mina kollegor som står vid en Scania "Bombuss" Efter det så hoppar jag ut och säger "Det var min syster som körde" Redan där så begår jag regelbrottet ooc, Då jag vet att det icke är korrekt på servern, Efter en stund så frågar min kära kollega Roger petersson, Om det var min syster som körde då ger jag över Micken till min syster och hon väljer då att prata i microphonen, Och där begick jag ooc ingame återigen. Jag har verkligen förstått mina fel och jag vet att det icke var så ansvarsfullt av mig och att det var ett väldigt oansvarfullt beetende ifrån en medlem på servern unive, Och jag respekterar verkligen att ni staffs tar en i support och att man får förklara sig en muntlig verbalisk kommunikation.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personligen tycker jag att det var en procentiell ban och det menas med 50 , 50 procent, För att jag vet att det icke är korrekt att bete mig på ett sådant sätt när jag är inne på fivem servern, "Unive roleplay" Men jag har även fattat att det var ett fel sätt och jag har lärt mig av mina misstag, Så att jag tycker personligen att det är både Korrekt samt Inkorrekt ban jag kommer att förklara under steg för steg varför jag tycker att den är inkorrekt.

Inkorrekt

- Jag hade ansvaret över min Lilla syster på 5 år ålder, Jag lätt henne då spela lite fivem (Jag vet att det var lite oansvarfullt beetende i server regel syfte)

- Jag tänkte inte riktigt när jag sa "Min syster körde ingame" Och det är ingen ursäkt

- Mina föreldrar var upptagna och då valde jag att ansvara över min lilla syster, Och ville därefter spela lite Fivem Och jag vet som sagt att jag kanske borde gått in på en annan karaktär som icke är relaterat till ett polisiärt yrke. Men jag tänkte inte så långt.

Korrekt

- Jag tycker att det är korrekt hanterat av er staffs, Att ta mig support i ett sådant ärende.

- Jag vet att jag gjorde fel och pratade "OOC" Men jag har även lärt mig av mina mistag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, Men det var senaste 2023 typ det var när jag var en icke lojal spelare och begick lall brott

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det som jag hade kunnat göra annorlunda är följande

- Gått in på en annan karaktär som icke är relaterade till ett blåljus yrke

- Kanske gått in på någon lall server som tex " Nordix" eller liknade.

- Inte sagt att min syster spelade ingame då det är ooc ingame och räknas som ett server/regelbrott på servern.

- Sen så var min RP Nivå inte super hög under det där scenariot (Inte riktigt ett scenario) .

- Jag vet även att det var ett väldigt oansvarsfullt beetende ifrån min sida, Så jag har verkligen lärt mig av mina misstag och det kommer absolut inte att ske återigen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Ska lägga till att jag kan förklara mer utvecklat i muntlig ifall krävande, Då jag är inte super på att skriva.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka