Accepterad Lukas_mohammed | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas_mohammed

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Användarnamn: Lukas_mohammed

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LILBLIXTEN123

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Heaton

Vad är din discord tagg? lukas för sunk#5767

Vem var det som bannade dig? wille03

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Rdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slog en grabb så att han blev KNOCKAD och blev då bannad sekunden efter så tror inte adminen såg hela scenariot varför jag slog honom. Han jag slog försökte även få ut ett slag av mig. Han tog upp händerna mot mig först och då slog jag han innan han skulle slå mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban från en viss vinkel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket av mina bans. De mesta av mina bans var när jag började med fivem så visste inte alla regler men nu är jag helt solklar på reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort som killen ville och väntat för att kolla om han skulle slå istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ha tålamod och inte vara rädd för att få ta emot det första slaget.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka