Accepterad Lukas8_ | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas8_

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lukas2008/

Ditt Hex-ID: 11000010d26af23

Vad är din discord tagg? Lukas8_#7228

Vem var det som bannade dig? Akzab

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive
◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥
BanID: wvazsc
Anledning: Suntförnuft, mask på torget.
Går ut om: 0 dagar 20 timmar 58 minuter
Placerad av: Akzab
◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd.

💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag faktiskt hade mask på mig som är suntförnuft, fast i mitt fall så var det inte avsiktligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom precis in på Unive och ser att det var min kompis som i en bil på parkeringen och springer därför direkt fram till han för att hälsa. Jag tänker inte på att jag har min mask på min för att jag ser han direkt och tänker ej på att masken är på för har den inte friviligt den på för att man spawnar med masken på sig ifall man har en.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är i grund och botten en helt rätt ban, fast i mitt fall så gör jag inget medvetet utan att jag tänker inte på att jag har masken på för jag spanades med den på.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var när jag var ny till server och kunde inte alla regler osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag kanske skulle tänkt efter lite innan jag sprang fram till min kompis med min mask på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid ta av mask när man är på någon offentlig plats som t.ex. torget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka