Nekad Lukas8_ | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lukas8_

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Lukas8_#7228

Ange ditt födelsedatum 2 Augusti 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer ofta att spela mellan 17:00 - 22-00 på vardagar och på helgerna kan jog ofta spela mellan 12:00 - 14:00 och på kvällen 19:00 - 00:00

Lov/helger:
Måndag: 18:00 - 23:00
Tisdag: 18:00 - 23:00
Onsdag: 18:00 - 23:00
Torsdag. 18:00 - 23:00
Fredag: 18:00 - 23:00
Lördag: 18:00 - 23:00
Söndag: 18:00 - 23:00

Vanliga dagar:
Måndag: 18:00 - 21:00
Tisdag: 18:00 - 21:00
Onsdag: 18:00 - 21:00
Torsdag: 18:00 - 21:00
Fredag: 20:00 - 00:00
Lördag. 20:00 - 00:00
Söndag: 18:00 - 21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? På forumet så fick jag gör ett nytt konto men annars har jag varit medlen ganska länge.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/990898539582324738/996073157687508992/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Enligt mig så är det en person hjälper servern med t.ex. att dva bilar alltså att ta bort bilar som står mitt i vägen och reva folk ifall något glitch/miss click har hänt och att en servervakt är helt enkelt en liten staff typ som ska vara rättvis och inte använda rollen till ens fördel och att som en servervakt ska man kunna ta bort folk som håller på att lalla och helt enkelt rpar riktigt dåligt.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att just jag är lämplig för att dels att jag är mycket aktiv + att jag tycker själv att jag har ett bra rp, jag vill även hjälpa rpandet med att rensa undan det lalliga och att alltså hjälpa communityn och att jag inte kommer att vara korrupt att alltså använda rollen som sv till sin fördel och att jag även kommer också att hjälpa staffsen dels för att jag är mogen och kan ta detta ansvar.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra server vakt är en som behandlar alla lika och någon som kan ta bra beslut och att man ska kunna att ta ansvar och att en server vakt ska vara en person med hög rp nivå, man ska även kunna kicka/banna folk som lallar även om det är ens kompis och om regelbrott händer ska man helt enkelt hjälpa till och att försöka att lösa dem inte bara genom att kicka.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption/abuse är att man använder tillgångarna med att man är servervakt till att om man tillexempel är skadad att man inte ska revva sig själv bara för det elr om man är törstig/hungrig och inte orkar gå och handla mat att man revvar då, och att man inte ska använda tillgångarna till ens fördel och att man ska inte använda idpeak för att vinna scenariot genom att se vart alla är det är korruption/abuse enligt mig.

Du har blivit nekad, orsakerna kan variera.

- Uppfyller inte våra krav
- Inkorrekta formuleringar och svar gällande servervakt-positionen
- Uppfyller inte de svar vi egentligen vill ha
- Negativ historik
- Eller bara att vi anser att du inte är lämplig för servervakt.

Var vänlig och sök igen om 1 vecka, dock må det inte hjälpa.
Mvh Servervakt Ansvariga

Tillbaka