Nekad Lukas8_ | Ansökan till Servervakt [Beatz10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas8_

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Lukas8_#7228

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16:00 - 23:00
Helg: 13:00 - 00:00
Lov: 12:00 - 02:00
(med pauser)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Fick nyss medlemsrollen, har varit medlem på unive tidigare under 2022. Har även ett nytt forums konto då jag glömt min inlogg.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Cirka 5

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla koll på servern i det lilla. En servervakt ska inte leta en massa problem utan kunna hjälpa servern, medlemmar, Staffs osv vid behov som man möts vid.

Uppgifter kan vara att:
-Dva bilar
-Kunna revva vid behov
-Kunna kicka, svbanna vid behov

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är kompetent nog att hantera rollen. Jag vet vad som krävs samt vad man gör som Servervakt. Jag kan bära på ansvaret och är inte någon som bär den för egen vinning. Att bära rollen för egen/kompisars vinning är oacceptabelt. Korrupt är det sista jag är.
Jag vill hjälpa servern med det jag kan. Bidra med gott exempel och påverka sådana saker som underlättar för servern. Till exempel att dva bilar som bara står och tar prestanda. Kan också vara att kicka/svbanna folk som bidrar med en kass rp som i sin tur förstör för andra när dem rollspelar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder i detta fall då Servervaktsrollen för sin egen/kompisars vinning.
Ett exempel på korruption och abuse kan vara att du är i ett kriminellt scenario där du avlossar skott mot motparten. Du blir träffad och dör. Du väljer att /revive för att sedan skjuta tillbaka. För att du kunna vinna scenariot. Detta är korruption och abuse vilket är oacceptabelt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka