Nekad Lukas6 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maradona.Goat

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Gunnarsson

Vad är ditt discord namn? Lukas.Gunnarsson123

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Lukas Gunnarsson, jag är 29år. Innan så har jag haft ett tufft liv med mycket problem i livet. Min pappa dog när jag var väldigt liten och min mamma tyckte att det blev väldigt jobbigt. Så hon börja ta droger för att mildra känslan. Det gjorde så att jag börja gå den dåliga vägen. Men nu har jag bestämt för att ta tag i mitt liv och bli medborgare i staden och skaffa ett bra jobb. Sen så är jag väldigt intresserad av bilar och fotboll. Jag tycker om att glida i min och mina kompisars fräna bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa folk och är vänlig. Jag tycker om att ta ett jobbet seriöst och ge mycket för att göra rp till en rolig och så verklig plats som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man spelar för båda parterna i ett scenario och för att göra så att båda scenarion ska vinna. Så det blir roligt för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM innebär att man dödar eller slår någon utan anledning. Sunt förnuft är att man ska använda sitt egna omdöme för att förstå ifall nåt är na egna omdömen förrätt eller fel VDM är att man använder sitt fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte kört rp innan men började köra för några dagar sedan och försöker var som i verkligheten så det ska bli så verkligt som möjligt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bli medborgare för att kunna göra mer på servern och få det roligare

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Tänk även på att du ska göra en speciell och unik karaktär, så att den t.ex inte heter ditt riktiga namn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka