Accepterad Lukas6 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maradona.Goat

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Gunnarsson

Vad är ditt discord namn? lukas.gunnarsson

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Mustafa Karlsson och är väldigt intresserad av bilar. Sen tycker han om att hjälpa personer. han föddes i Norrland och hade en ganska svår och jobbig uppväxt. när Mustafa var 8 år så dog hans pappa i en bilkrock. Hans mamma klarade inte av den här händelsen och tog självmord. Så Mustafa var tvungen att växa upp hos sin elaka moster som inte tyckte om han särkilt mycket. Hon brukade slå Mustafa när han gjorde fel. När Mustafa blev 29år och flyttade hemifrån bestämde han sig för att han skulle ta tag i sitt liv. Han tänkte jag måste flytta någonstans. Så han kollade runt på internet och såg Unive som verkade var en väldigt trevlig stad. Nu skulle han flytta! Han ska flytta till Unive. Mustafa tycker ju om att hjälpa andra personer så hans drömjobb skulle var att jobba inom sjukvården. Mustafa är ju även intresserad av bilar så han har planerat att han ska samla upp till en fin bil. Allt som väntar på att Mustafas dröm ska bli sann är att medlemskaps förfrågan blir accepterad och att han får leva ett lyckligt liv i Unive och kanske hitta någon tjej som han skulle kunna skaffa en bra familj med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra mitt bästa för att det ska var bra rp och jag kommer spela med motpartens vinst. Det är att jag spelar så båda sidorna ska ha kul och ha en chans att vinna i ett scenario. Sedan är jag väldigt intresserad av rp så kommer göra det till en rolig plats

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att bara inte jag kan vinna i ett scenario utan den andra också har lika stor chans att vinna i scenarion. Det är så för att det blir ett mycket roligare rp ifall det är så här.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja tex rdm random deathmatch vilket innebär att man inte bara kan gå fram till någon och döda den utan att det måste vara en anledning till att man dödar den. Som att man bara får döda nån ifall det har hänt ett långt scenario. Sen så finns också rollplay med rätt karaktär så ifall man har en väldigt ljus röst så passar det inte så bra att man är en vuxen karaktär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat ett tag och har testat det hos kompisar innan. Jag tycker det är väldigt kul att spela rp och är avslappnande att göra det efter en jobbig dag i skolan. Men då har jag spelat på en annan server men jag tycker att Unive är den bästa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det är väl mest att jag vill bli medborgare så jag kan skaffa ett bra jobb. Så det blir mer verkligt för mig. Sen så försöker jag göra så bra jag kan i rp så det blir så verklighetsbaserat som möjligt. Jag vill gärna spela mycket rp så det kan va bra att ta mitt unive gibb till nästa nivå och bli medborgare

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka