Nekad Lukas4444 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas4444

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199258931234/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? lulle#0135

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Isak är född 2000-10-18 han gillar chips och han gillar att hänga med sina kompisar han har en bror som. Han gillar handboll och är väldigt intresserad av bilar själv har han ingen bil ännu man han sparar han har inget jobb men han vill jobba på en bil affär. Isak har inga barn han är inte gift men han vill bli ihop med någon och gifta sig och skaffa barn. isak brukar titta på andras bilar för att titta vilken som är bäst och han har inte bestämt sig ännu vilken bil han ska ha men hans kompis har en skoda som han vill ha men han har som sagt inte bestämt sig ännu. Isak gillar sushi det är hans favorit mat

Varför ska just du bli Medlem på Unive? den finns mer möjligheters att göra, te x man kan börja jobba som polis eller något annat kke chef över ett jobb eller bara bli krim, Puls de är mycket roligare att spela och bättre rp man kan göra på serven, och göra det roligare för andra och hjälpa andra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp roliga scenario och roliga, Plus andra kan få bra rp över mitt om jag är medlem på serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kunna offra sig själv för en vän. Man ska också har roligt tillsammans alla ska kunna få leva sitt live på det sätt som de vill man ska och har roligt med varandra ock sig själv man måste och låta alla vara med och bestämma

Hur hittade du Unive? jag hittade det genom vänner och cosmo när dem spelade ha ett bra jullov!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka