Nekad Lukas32214 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas32214

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000015d61b69e

Vad är din discord tagg? Lukiii💯

Vem var det som bannade dig? anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-14 193304.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var anticheat men jag glömde ta bort det för jag fick precis unban innan det körde jag på amerikanska shooter servrar medans jag väntade på unban glömde o ta bort filen innan jag fick in.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in och sen fick ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men jag glömde o ta bort det jag svär på mitt liv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lallat mycket på torget här även köpt polisvapen viste dock inte att det var tjänste vapen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag borde inte använda fusk fast ni kan se själva jag glömde ta bort det för jag var bannad och medans jag väntade så lallade jag runt med x64 på ngn amerikansk server så fort jag fick unban så gick jag in jag glömde att ta bort det för jag var så exalterad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja även om det är på en annan server så ska man inte ladda ner fusk. och ville bara informera om att ni kan själva se att jag blir unbannad och bannad på samma dag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka