Nekad Lukas32214 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas32214

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000015d61b69e

Vad är din discord tagg? Lukiii💯

Vem var det som bannade dig? Elias

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-12-28_212941.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag rpade med en väldigt dålig rp nivå just i detta scenario och bröt mot regler och de kan jag så för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ser en kille själv vid torget det var ingen annan vid torget så jag frågade han vill du att jag ska köra dig för att han bar på en kille han svarar med ett nej då tänkte jag köra fram men han gick framför min bil så att jag råkade köra på han sedan kör jag till en parkering som var framför toget en bit sedan när han kommer ditt så drar jag upp vapen sedan säger jag upp med händerna då försöker han hoppa in i min bil men han gick sedan brevid mig som jag ej märkte så jag skrev /th eftersom att han inte lyssnade första gången och jag trodde att han skulle springa iväg ifall jag ej skulle ta han i th efter jag rånade han körde jag i min bil på väg föra att klippa mig,byta kläder bil osv för jag hade ej mask och sedan lämna in mina vapen men på vägen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. JAG GJORDE FEL

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bland annat tagit blir på torget slagits på torget köpt polis vapen men var ej medveten om att det var polis vapen har även rånat med dom. Jag har lallat runt på torget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde gjort så här att när han kommer en bit från torget skriver jag /sme mask sedan riktat och sagt till han att hoppa in i bilen sedan köra han till en plats där ingen är och där råna han och låta han gå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja tänka på suntförnuft ,ha tålamod,alltid rpa så bra jag kan och göra scenariot så utvecklat som möjligt och att tänka på att göra kriminella handlingar mindre synliga nu när jag rånar någon nära torget någon kunde ju ha sett och ringt polisen men hade jag åkt långt ifrån hade ingen sett.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Det du säger är inte acceptabelt någonstans och det bör du fatta själv!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka