Nekad Lukas32214 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas32214

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000015d61b69e

Vad är din discord tagg? Lukiii💯

Vem var det som bannade dig? Elias

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-12-28_212941.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? gjorde lite fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rånade en kille

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. båda och skulle jag mer nog säga jag frågar elias om han kan dra in en höge uppsatt , men han svarar med en löjlig röst nej och då förvätar elias sig att han inte ska få samma respekt han gav mig tillbaka jag gjorde också fel ska inte bara säga att det var elias jag är rätt säker på att elias kanske skojade och inte menade och gå en på nerverna men det gjorde det tvärr på mig och då gav jag samma respekt tillbaka vilket jag ångrar för det var ju onödigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för ungefär ett halvt år sedan elr mer så rånade jag med polis vapen vilket ledde till en lång ban som fick mig att lära mig att ej bryta mot regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? respeterat elias svar och inte tagit det så alvarligt jag förstod efter att det var skoj för honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen tänka en extra gång innan jag säger ngt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Du ska aldrig tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka