Nekad Lukas32214 | Ban Överklagan - Elias¨

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas32214

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000015d61b69e

Vad är din discord tagg? Lukiii💯

Vem var det som bannade dig? anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-14 193304.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag ska inte skylla ifrån mig och säga det var medans jag var bannad hade jag x64 på en amerikansk shooter server. det är ju fortfarande mitt fel att jag inte tog bort det skulle jag ha som uppgift att hålla koll på inte ni det var jag som laddade ner det om jag som skulle ta bort det. det står jag för och skäms verkligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle precis välja karaktär sen blev jag bannad ser att det var anticheat och blir under chock där jag kom på att jag inte hade avinstallerat fusket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men det var ej så att jag tänkte gå in och använda det på unive skulle aldrig göra så eftersom att jag fick precis unban efter några veckor och hade verkligen tagit till mig på dom veckorna att jag ska tänka till extra mycket när jag rpar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, jag har lallat mycket på torget jag har rånat coop med polisvapen viste dock inte att det var polisvapen. Han jag köpte av sa inte det men det borde jag ha varit mer noggrann om men det var för ungefär ett halvt år sedan någon stans där det där jag hade som värst rp jag har utvecklats genom rpn osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, även om fusket var för en annan server medans jag var bannad så ska man för det första inte ens ladda ner fusk och det kommer jag absolut ta till mig om jag får unban det ska ni absolut få se ni kommer se en hel annan nivå av rp om jag får unban. Men jag ska även inte säga att det inte var mitt fel på något sätt för det var ju det också genom att jag ska ju hålla koll på att radera fusket innan jag går in om jag laddar ner fusk måste jag även se konsekvenser i det som nu det är blev ju konsekvensen av att fuska på en annan server även om det inte var unive. Och det har jag verkligen tagit till mig. detta är något jag skäms väldigt mycket över och vill bara informera om en sista gång att detta ska ej ske igen. och jag förstår att ni gjorde det bästa valet för servern med tanke på att det har funnits folk som har haft fusk på och som har förstört även för er staff team på servern men även spelarna. men jag tycker att unive idag har bäst rp, ser även att ni har jobbat mycket med att få bort folk som har fusk på vilket jag och andra spelare har märkt skulle jag säga, därför förstår jag att ni var rädda att ni skulle behöva gå igenom processen igen, ska aldrig hända igen att ni ser mig på forumet och prata om fusk och sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, absolut detta ska aldrig hända igen fast det inte var med mening. jag har lärt mig att hålla koll på saker,inte fuska för det kan bli fel till slut,se konsekvenser i saker te.x som nu jag tänkte inte att något av det här skulle hända men nu har jag lärt mig att tänka te.x nu säger vi att jag är inne på servern och har massa vapen på mig men vägrar att stanna min bil fast några riktar från deras bil för jag vill inte förlora mina vapen jag tänker skit samma vad ska hända men, sen får jag p-ban säger vi. Där hade ju det vart smart att tänka på konsekvenserna. och allt det här som jag har skrivit har jag lärt mig och ska tänka på framöver. Men även att kämpa för saker jag vill ha tex när jag körde på det här servern så hade jag jättedåligt aim därför laddade jag ner fusk men när jag frågar andra inne på servern hur dom fick så bra aim säger dom att dom trännar och kör varje dag flera timmar. Nu kanske ni tänker varför skulle han inte vilja ha bra aim i unive, jo det är ju för unive är ända servern jag tycker har en hög rp niv ingen shooter server och ingen looting server det är ju precis därför jag är här och försöker få en unban för jag trvis bara på unive inom rpandet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka