Nekad Lukas32214 | Ban Överklagan [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lukas32214

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000015d61b69e

Vad är din discord tagg? Lukiii💯

Vem var det som bannade dig? Elias

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-12-28_212941.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag rpade med en väldigt dålig rp nivå just i detta scenario och bröt mot regler och de kan jag stå för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ser en kille själv vid torget det var ingen annan vid torget så jag frågade han vill du att jag ska köra dig för att han bar på en kille han svarar med ett nej då tänkte jag köra fram men han gick framför min bil så att jag råkade köra på han sedan kör jag till en parkering som var framför toget en bit sedan när han kommer ditt så drar jag upp vapen sedan säger jag upp med händerna då försöker han hoppa in i min bil men han gick sedan brevid mig som jag ej märkte så jag skrev /th eftersom att han inte lyssnade första gången och jag trodde att han skulle springa iväg ifall jag ej skulle ta han i th efter jag rånade han körde jag i min bil på väg föra att klippa mig,byta kläder bil osv för jag hade ej mask och sedan lämna in mina vapen men på vägen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, jag har lallat mycket på torget slagits med folk på torget tagit bilar från folk. köpt vapen som jag ej visste var polisvapen sedan rånade jag med dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skrivit /sme mask sedan riktat från bilen och sagt till han att hoppa in sedan köra till en plats där ingen befinner dig så att jag kan råna han utan att någon hade sett men efter det så att han inte kommer ihåg något hade jag tagit honom till ett hus gått in i huset och sedan gjort /E hammer vilket gör att du hamrar då hade jag slagit han 1-2 gånger med hammren så att han inte kommer ihåg något sen hade jag satt på ögonbindel och buntband och kört till min stash bil lägga in allt olagligt jag har på mig byta bil,kläder,hår osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut ska utveckla mina scenarion så mycket det bara går sedan ska jag tänka på suntförnuft och alltid rpa så bra jag kan för en bättre spelupplevelse för mig och andra ska även gör dom här små sakerna som får scenariot att se hundra gånger bättre ut tex slå någon med en hammare i ett tortyrkammare så att dom inte kommer ihåg något ,lägga buntband,ögonbindel mm. ska aldrig hända igen att jag rpar på ett sånt dåligt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka