Accepterad Lukas32214 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas32214

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000015d61b69e

Vad är din discord tagg? Lukiii💯

Vem var det som bannade dig? Elias han är ej staff längre fick ban för ungefär 3 veckor sedan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-12-28_212941.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde fel ifrån mig och gjorde regelbrott och jag förstår att ni måste ge åtgärder för serverns bästa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ser en kille själv vid torget det var ingen annan vid torget så jag frågade han vill du att jag ska köra dig för att han bar på en kille han svarar med ett nej då tänkte jag köra fram men han gick framför min bil så att jag råkade köra på han sedan kör jag till en parkering som var framför toget en bit sedan när han kommer ditt så drar jag upp vapen sedan säger jag upp med händerna då försöker han hoppa in i min bil men han gick sedan brevid mig som jag ej märkte så jag skrev /th eftersom att han inte lyssnade första gången och jag trodde att han skulle springa iväg ifall jag ej skulle ta han i th efter jag rånade han körde jag i min bil på väg föra att klippa mig,byta kläder bil osv för jag hade ej mask och sedan lämna in mina vapen men på vägen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lallat mycket på torget för ett halvt år sedan var min rp nivå jätte dålig jag köpte polis vapen visste dock ej att det var polis vapen och har slagits med folk på torget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunde ha skrivit /sme mask sedan hade jag riktat från bilen med pistol och sagt hoppa in i bilen sedan kör jag honom till en plats där ingen befinner sig där rånar jag har sedan kör jag han till mitt gäng hus jag var med gäng då så då kör jag han till mitt gäng hus sedan tar jag ner han till tortyrkammaren sätter på buntband och ögonbindel slår han en gång med ett slagträ i
bakre delen av huvudet så att han ej kommer ihåg mig sedan lägger jag han i en sjö och lämnar in alla olagliga grejer i min stash bil så att om jag blir stoppad har dom ej bevis på något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja göra alla typer av scenarion så utvecklade som möjligt och alltid rpa på en så bra nivå du kan men även att man inte ska tänka jag orkar inte göra det och det man ska göra scenariot så utvecklat som möjligt för en bättre spelupplevelse för oss alla på unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka