Nekad Lukas3214536 | Medlem ansökning (frogge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas3214536

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? luki2314_

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dragan Milanovic, 33 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tålmodig, målinriktad, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: . Min karaktär heter Dragan Milanovic, Dragans uppväxt var inte alltid på topp om man säger så. Dragans mamma kom själv till sverige 1994 från det yugoslaviska kriget hans pappa dog i kriget. Kriget bröt ut 1992 där dom muslimska bosnierna ville vara ett självständigt land och inte vara med i yugoslavien. Dragans mamma hade det svårt med att få jobb och att lära sig språket. Dragan försökte alltid sitt bästa i skolan i slutet av terminen kom Dragan hem med nästan F i alla ämnen Dragan fick se sin mamma förkrossad tårarna rann ihop med att han skulle få ett bra jobb och kunna försörja sin familj. Dragan mådde dåligt. Han kommer ihåg att han hängde med några kriminella i 9an Marko ismetovic var hans namn Marko hade kontakter i den kriminella värden. Dragan frågade Marko om jobb ihop med att kunna försörja sin familj i slutet av veckan. Dragan började med små saker som att sälja droger i form av kokain osv. Dragan såg framsteg i det han gjorde han han fick fram pengarna för att kunna försörja sin ensam stående mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös och unik rp. Jag vill se till att hålla en hög standard på rpn runt om mig och lära känna så många nya personer som möjligt. jag har tidigare erfarenheter av rp där jag har rpat på bland annat bryggeriet , strive och unive. Jag vet hur man rpar på ett socialt sätt och gör scenarion roliga för båda partnerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorade personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha kul även om man vinner eller inte i ett scenario. Ett exempel är om jag gör ett bankrån och polisen fångar mig, då ska både jag och poliserna har roligt inom rp´n. För det sak inte bara vara en som ska ha roligt. Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ag har tidigare fått varningar för mindre regelbrott som att ha lallat på sjukhuset och piren samt en ban för lätt Powegaming. Jag inser nu att jag borde ha varit mer ansvarsfullt och inte omogen nog att åka runt och lalla. Även om jag hade tråkigt. Det är ingen ursäkt för mitt beteende och jag inser nu hur fel det var. Alla fel jag gjorde kommer ej att upprepas jag har lärt mig av mina misstag och har förbättrat min rp nivå.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? New life new rule när du dör ska du glömma bort det som har hänt. vdm använda fordon som vapen tex köra på folk. rdm döda folk utan ett grundlägnade scenario bakom mordet. powergaming använder sig utav omännsikliga krafter, Metagaming pratar i dc använder sig utav OOC och tar det som information ig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Faktiskt inte

Vill bara tilläga att jag ska köra på min gamla karaktär som heter Dragan milanovic, dragan har ju samma intressen som förr det är därför jag skrev samma som på mitt gamla konto där jag heter Lukas32214 har bevis på att det är mitt konto ifall det krävs.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka