Nekad Lukas211 | Ban överklagan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas211

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/178we7482w4/

Ditt Hex-ID: bannad i dcen

Vad är din discord tagg? gudn23#6733

Vem var det som bannade dig? jag har ingen aning vart bara bannad av någon staff.

Hur lång tid var din ban? är bannad från dcen

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? inge är bannad från discorden så det kommer inte upp något

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det va för att jag blev bannad ingame för 3 veckor sedan och direkt efter vart jag bannad från discorden. Jag vart bannad ingame för suntförnuft kör för fort i staden i 2dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min Tesla för snabbt och blev bannad för suntförnuft bannen kom ungefär vid lilla banken men jag är unbannad redan det är bara discorden som jag ska få unban ifrån liksom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en felaktig ban för jag blev bannad från dcen när jag vart bannad ingame tyckte det vart lite skumt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidiga bans förutom dessa 1 från dcen som är felaktig och en ingame som jag redan är unbannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte köra för snabbt och tänka på min stadskörning som man ska göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes kanske tänka på stadskörninen lite bättre och stanna vid rött och inte köra snabbt i stan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka