Nekad Lukas2000 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas2000

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Harald

Vad är ditt discord namn? ItsMeHarryGeboy#6560

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Lukas Persson heter min karaktär han gillar fordon och sen gillar han filmer där brottslingar rånar hus,affärer och personer han och han blev mobbad som liten och sen när har gick ut gymnasiet och då började han hänga med sin farsas kompisar dom var kriminella och efter en stund langa han droger personer och weed till dom och sen 2 år senare blev han medlem i ett gäng och sedan hamnade han här och jag ska berätta hur Lukas är som person han är schyst mot vissa som han känner men han är tuff.
Men min karaktär har svarta kläder och vita dojor jag vill också jobba på mekonomen för att laga andras bilar och tjärna lite para och få dom bästa bilarna.
Min karaktär gillar att va me kompisar och sin familj de viktigaste för min karaktär är att ha vänner som bryr sig om han och han är väldigt nära sin släkt speciellt hans mamma och farmor för de är med varandra nästa varje dag för han har inte så mycket vänner och genom mekonomen kan han skaffa mer vänner och sen blir han bättre i arbetslivet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att få bättre rp och jag kommer vara jätte aktiv och genom de som kommer mer folk vilja komma till servern ska prata me alla mina vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bli arg eller nått om man inte vinner ett scenario och att man ska va glad för båda parterna.

Hur hittade du Unive? jag hittade servern genom mina kompisar som visa mig den och sen titta jag på streamers tex drobz.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka