Accepterad Lukas2000 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas2000

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198350807704

Ditt Hex-ID: 110000117473298

Vad är din discord tagg? peta__griffin

Vem var det som bannade dig? anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannöverklagan.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det banna mig för att jag hade nån slags av huvudfusk asså nå med hitboxen för att jag vet att förut så använde jag fusket på en annan server som är engelsk för att dem hade inte några distrikta regler och det var 1 100k or die server och jag vet att unives anticheat banna mig för att jag hade glömt tagit ur dem ur filerna för att jag kom typ precis tillbaka från att varit borta i 1 månad och jag glömde att ta bort dem så då blev jag det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog en medlemskaps interjuv och då blev jag godkänd och sedan hade jag tänkt att gå in på servern och då hade jag kvar det förbaskade fusket i mina filer för att jag tog ju bort dem innan jag tog ett break och då blev jag ju permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt bann för mig för att jag hade det där fusket på men asså jag kan hoppa suport för att bevisa att jag inte har något fusk på datorn alls asså jag vill gärna bli unbannad för att unive är den bästa servern och den första jag började spela på jag började med fivem för ungefär 1,5 år sedan och jag har alltid gillat servern men jag trodde inte detta skulle hända och jag har blivit bättre på att rpa med mina typ 560 timmar på fivem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej det har jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla efter om det fanns något kvar i filerna för att så jag inte skulle bli anticheat bannad och asså jag hade kanske dålig koll på hur man gör sånt efter 1 månads paus och jag tänkte inte på det nästan alltid när jag fixar sånt så pratar jag med mig kusin för att han har mycket bättre koll på sånt och jag hade iallfall kunnat verifiera mina filer men tänkte inte på saken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig mer ska fuska att jag ska ta det seriöst fast det bara är en 100k or die server och jag har lärt mig att fuska bli det i slutändan bara dåligt man ska vara en normal person som inte fuskar och har sig och jag ska lära mig lite mer om hur man tar bort filer och sånt ska fråga min kusin och sånt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka