Accepterad Lukas2 | Whitelist ansökning [Tha Gaymers] [Tildizzz] [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokexzl

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
15
Användarnamn: Lukas2

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198867615536/

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? loke#1750

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Gran och han är en lugn och skön kille som kommer ifrån norrland/sverige han gillar att vara med vänner och familj men det har inte alltid varit så enkelt för Lukas.
När Lukas var 11 år gammal så var han med om en bilolycka och i bilen var hans mamma Josefin, pappa Kalle och hans två syskon Elsa och Carl mamma, pappa och Elsa dog men Carl och jag överlevde.
Idag är jag är öppen att prata om min barndom och bilolyckan men kan vara lite känsligt för mig min pappa sa till mig innan han gick bort att alltid vara modig och det ska jag ta med mig.
Nu vill jag bli polis eller sjukvårdare så att jag kan hjälpa så många personer som möjligt.
Som barn var jag väldigt intresserad i bilar och satt alltid på torget och kollade på alla poliser som åkte förbi för tyckte det verkade coolt och då tänkte jag att en dag ska jag kunna rädda lika många människor som dom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med rolig RP.
Jag skulle ta det här på högsta allvar och leva som i verkligheten.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna spela på en riktig RP server.
Om jag blir polis eller sjukvårdare så kommer jag ta det lika seriöst som i verkligheten.
Jag kommer inte bryta några regler och kommer berätta om serven för många.

Hur många timmar har du på FiveM? 80 timmar.

Hur hittade du Multistaden? en vän sa till mig att den var grym och då började jag spela på den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej just nu bara denna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka