Nekad Lukas2 | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokexzl

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2008

Vad heter du på discord? loke#1750

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:00 - 21:00 på vardagar och 10:00 - 24:00/00:00 på helger.

Hur länge har du spelat på Unive? I ca 7 till 8 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till så att alla sköter sig och kicka folk om dom inte följer reglerna jag skulle tycka det var skönt på ett sett för att jag jobbar inom sjukvården så att det är mycket lall och det är många som tar tjänstefordon bara sådär och jag skulle vara riktigt aktiv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag gillar att hjälpa folk och vill utveckla serverns rp så mycket som möjligt. Jag vill också vara en hjälpande han för dom högre rollerna till exempel support.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är riktigt aktiv så jag skulle kunna hjälpa till mycket. Jag skulle kicka eller banna folk som har gjort brutit mot reglerna om jag ska göra någon större bann så skulle jag kontakta en support och visa filmklippet på vad personen gjort och förklara lite. Jag skulle ocksåbli lite mer uppmärksamm.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag vill hjälpa och få servens rp till topp.
Jag jobbar ju inom sjukvården och jag har varje dag folk som tar min tjänstebil eller kommer in till sjukhuset och bara lallar jag vill få stopp på det.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker det är jobbigt när folk kommer och lallar bara för att eller snackar ooc in game jag vill få stopp på det tillsammans med alla andra servervakter och högre roller.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ok kunskaper jag kan /kick (id) /svban (id) (anledning) /revive (id) /toggleid /togglename

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag det var när jag var ganska ny och jag var i ett scenario där jag blev slagen då la jag mig ner och spelade rädd och grät lite och då blev jag bannad för lall fattar inte varför men aja.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka