Nekad Lukas152 | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,151
Reaction score
51
Ange ditt födelsedatum: 24 Maj 2009

Vad heter du på discord? tjena#4082

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 800+ timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Varje dag jag är hos min mamma cirka 5 till 10 timmar per dag kan bro på nu när det är sommar lov

Vad heter du? lukas karlsson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag har simmat mycket i mina dar så kan simma

Varför vill du bli polis? För det är ett roligt och intressant jobb jag kan mycket inom yrket har jobbat som det när jag spelat på andra serverar och nu vill jag jobba som det på den här servern för vill hjälpa er är bra att prata som psykolog om ni behöver det någon gång kann prata mycket med folk kan prata med alla personer vill bara jobba hos er för det är ett intressant jobb vet aldrig vad som kan hända under en arbetsdag och vill jag få ett aktion jobb och då tycker jag att det här är det bästa jobbet för det är deför och kan jobba mycket nu under sommarlovet

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hjälpa folk som behöver oss lungna ner folk som behöver det och att ha det kul jag kan ju mycket inom yrket och det här är det yrket jag vill ansöka till just nu jag jobbar just nu inom postnord och gillar inte det så mycket just nu för händer inte så mycket så är deför jag vill bli polis just nu men jag har alltid drömt om att bli polis för det värkar vara ett roligt jobb och intressant jobb enligt mig och att det är mitt dröm jobb

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet vad vålds trappan är och jag vet hur man använder radion och tänker på radio deseplin tänker på vad jag säger i radion och vet hur jag ska använda tazer och min pistol och batong jag tänker berätta vad vålds trappan är tänker jag
1 ska man försöka prata om vad som har hänt
2 är takla
3 är tazer
4 är batong
5 om det är så allvarligt är det pistolen som gäller

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har jobbat som det på alla andra servrar jag har spelat på

Hur är du som person? snäll schysst vill ha det bästa gillar köra bil osv jag brukar hjälpa folk på stan när de behöver hjälp är deför jag vill bli polia jag har alltid drömt om att bli det för har jobbat inom postnord länge så nu vill jag testa på polis jobbet men aa

Är det något vi bör veta om dig? ja att jag bara kan spela varannan vecka men hoppas jag kan jobba hos er endå och vill ha jobbet så kan jag få lite mer content när jag streamar

Senast ändrad:
vålds trappan är it så!!!
Discord: Bart simpson#4286
öppen PM

1626823280202.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka