Nekad Lukas152 | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,151
Reaction score
51
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972822973

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Tjena #3017

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara en person som kommer jobba tjärna pengar köpa dyra bilar vara ute och dra från polisen han kommer inte råna saker för så kriminell kommer han inte vara min karaktär kommer heta Lukas och kommer vara 24 år och hans dröm jobb kommer att vara som att jobba hos brand kåren

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För det värkar vara en bra server jag har hört av folk att det är bra rp schyssta personer som spelar på unive så då ville jag ansöka om att bli medlem där så jag hoppas att jag blir det(:

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag har hört rykten om att det är en bra server bra rp allmänt skön server unive har en bra ägare också

Hur hittade du Unive? Från en streamer och jag tyckte det såg ut som en rolig server och skön rp roliga personer också!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en schysst grabb att inte skjuta folk ha ett bra rp inte dra från polisen utan anledning asså jag ska ha det allmänt roligt inne på unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att jag ska jobba tjärna pengar köpa dyra bilar efter jag har gjort mindrömmar ska jag ansöka om att bli brand man, polis eller ambulans om jag kommer in på något av det kommer jag jobba som det hela mitt liv. Efter jag har jobbat och tjänat mer pengar ska jag köpa ett privat jet

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka