- Meddelanden
- 1,151
- Reaction score
- 51
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972822973
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas
Vad är ditt discord namn? Tjena #3017
Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara en person som kommer jobba tjärna pengar köpa dyra bilar vara ute och dra från polisen han kommer inte råna saker för så kriminell kommer han inte vara min karaktär kommer heta Lukas och kommer vara 24 år och hans dröm jobb kommer att vara som att jobba hos brand kåren
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För det värkar vara en bra server jag har hört av folk att det är bra rp schyssta personer som spelar på unive så då ville jag ansöka om att bli medlem där så jag hoppas att jag blir det
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag har hört rykten om att det är en bra server bra rp allmänt skön server unive har en bra ägare också
Hur hittade du Unive? Från en streamer och jag tyckte det såg ut som en rolig server och skön rp roliga personer också!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en schysst grabb att inte skjuta folk ha ett bra rp inte dra från polisen utan anledning asså jag ska ha det allmänt roligt inne på unive
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att jag ska jobba tjärna pengar köpa dyra bilar efter jag har gjort mindrömmar ska jag ansöka om att bli brand man, polis eller ambulans om jag kommer in på något av det kommer jag jobba som det hela mitt liv. Efter jag har jobbat och tjänat mer pengar ska jag köpa ett privat jet
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas
Vad är ditt discord namn? Tjena #3017
Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara en person som kommer jobba tjärna pengar köpa dyra bilar vara ute och dra från polisen han kommer inte råna saker för så kriminell kommer han inte vara min karaktär kommer heta Lukas och kommer vara 24 år och hans dröm jobb kommer att vara som att jobba hos brand kåren
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För det värkar vara en bra server jag har hört av folk att det är bra rp schyssta personer som spelar på unive så då ville jag ansöka om att bli medlem där så jag hoppas att jag blir det
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag har hört rykten om att det är en bra server bra rp allmänt skön server unive har en bra ägare också
Hur hittade du Unive? Från en streamer och jag tyckte det såg ut som en rolig server och skön rp roliga personer också!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en schysst grabb att inte skjuta folk ha ett bra rp inte dra från polisen utan anledning asså jag ska ha det allmänt roligt inne på unive
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att jag ska jobba tjärna pengar köpa dyra bilar efter jag har gjort mindrömmar ska jag ansöka om att bli brand man, polis eller ambulans om jag kommer in på något av det kommer jag jobba som det hela mitt liv. Efter jag har jobbat och tjänat mer pengar ska jag köpa ett privat jet
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej