Nekad Lukas152 | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,151
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198972822973

Ditt Hex-ID: 11000013c5a65bd

Vad är din discord tagg? tjena#4082

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? en vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? står att jag har blivit bannad för cop baiting

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var vid banken när det var bank rån och det ångrar jag mycket det stog att man inte fick men ville åka för bi men då stanna jag istället för att åka för bi för jag såg en som jobba på autoexperten och då fråga jag han om han kunde fixa min bil för den ej hade en dörr men då var det en som åkte in i polis bilar och ambulans bil och då sprang han ditt istället för att hjälpa mig men jag står för det jag har gjort och lovar att ej göra om det-

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid piren efter jag hade köpt min nya bil och då fick jag notis om att det v ar bank rån och att man ej fick åka ditt men jag var ju så dum i huvude så jag åkte ju ditt men jag skulle bara åka för bi men då såg jag att det var en från autoexperten där så jag stanna vid han och fråga om han kunde laga min bil och då sa han ja och då sa jag gör det fort men då kom en bil och körde in i ambulans och polis så då skulle jag åka där ifrån se belv jag ut kickad och då stog det att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde med att åka ditt fast man inte fick och det ångra jag efterråt men jag var ju så dum ihuvudet att åka ditt endå så det var jag som gjorde fel inte philip som banna mig det sår jag för att jag gjorde fel men kommer ej göra om det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit det förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte åka ditt jag skulle vara med min kompis och inte åkt ditt det var bara helt korkat och att jag ska lyssna på det ni skriver i chatten sorry för jag gjorde fel ber hemskt mycket om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycket att jag ska lyssna på det de skriver om de skriver att man inte ska åka ditt ska jag lyssna på det men ibland är jag dum ihuvudet och om jag inte gör det ska jag få ta mitt straff.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka