Accepterad Lukas13 | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas13

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427829733/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Upprise#7477

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt ambitiös person och är väldigt intresserad av bilar han har en saab och en volvo 940. Hans drömbil är en BMW M4 han sparar väldigt mycket och vill ha ett jobb där man behöver jobba och inte bara åka runt utan att göra någonting. Han vill testa sina gränser inom olika jobb och ha någonting att göra när han är vaken om dagarna. Han är 22 år gammal så han är väldigt pigg i benen. Han är väldigt vänlig och går kan alltid pratas med om allt möjligt. Han är ofta öppen att skjutsa folk runt omkring i staden. Han har funderat på att bli taxichaufför men han känner att polis skulle nog passa han perfekt. Han föddes i en ganska medelrik familj med skilda föräldrar men sen hittade hans mamma en partner som var ganska rik och från när han var 10 år gammal tills nu så har han blivit uppvuxen i en ganska rik familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna utöka mina gränser inom rollspel. Utan medlem på Unive så kan man inte skaffa några roliga jobb eller göra så mycket generellt. Jag kommer även bidra med bra och seriöst rollspel. Jag kommer även försöka göra servern till en bättre och en säkrare plats.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig mest intresserad är att det alltid är 100+ spelare på FiveM servern och att det är ganska hög nive på rollspel på servern.

Hur hittade du Unive? Jag var inne på FiveM och sökte på "swe" och så kom unive upp och jag såg att den hade typ 230 spelare eller något. Då tänkte jag att det borde vara en bra server efter som de har 230 spelare typ.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspel är att kunna bli så bra på det som möjligt och komma så långt som möjligt på olika servrar och utveckla mig så mycket jag bara kan inom rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på just Unive är att jobba som polis och sen mekonom eller falck och kanske kriminell också. Men huvudsaken är att jobba som polis i första hand och göra FiveM servern till en bättre plats.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, tyvärr har slutat spela på dom för att fokusera allt mitt rollspelande på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka