Nekad Lukas13 | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas13

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198427829733/

Ditt Hex-ID: 11000011bde75e5

Vad är din discord tagg? Lezu#7477

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? PERMANENT

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Moddare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej låt mig berätta. Jag åkte hem till min kompis som blev bannad för ungefär en månad sedan. AV AO, Jag har hört att han blev demotad för någon vecka sedan. Jag körde på unive för ungefär 3 dagar sedan har massvis med personer som kan intyga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är bannad för att jag är just på min väns IP adress

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är en felaktig ban på mig men inte på min kompis för att han faktiskt moddade. Felaktig ban för jag har inte gjort något för utom att umgås med min kommpis som jag spelar rocket league med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg någon tidigare är så jävla stressad just nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte åkt till min kommpis

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte umgås med moddare. Har en fråga med kommer jag bli unbannad när jag är hemma på min IP-adress?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka