Nekad Lukas13 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas13

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Vad heter du på discord? Lezu#7477

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger: 10:00 till 03:00
vardagar 15:00 till 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? i några månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det jag skulle gjort är att underlätta för alla mods och trainee så dom slipper lägga så mycket energi på lallare. Vet att det brukar vara mycket lallare vid många ställer t.ex. piren. Det kommer in många nya på servern jag tänker inte tveka att kicka/bana någon även om det är någon jag känner för denna serven har så mycket mer att lägga tid på en att kicka lallare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag ser så många göra fel i sin rp specielllt powergaming och copbait och det vill jag sätta stop för. Jag vill mestadels bli servervakt för att det är tråkigt att se att alla mods och trainees behöver ta han om småsaker som t.ex. lall. Lall är tråkigt att se eftersom att det är en så liten grej men ändå en stor grej samtidigt. Kortfattat jag vill bli servervakt för att stödja mods och trainees

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att jag skulle bidra med rättvisa beslut och en bra supporter till allmän staff. Som sagt så kommer jag inte tveka på att kicka/banna folk som lallar oavsett om det är nya om det kommer en lallare och lallar kan det ju hända att fler personer lallar därför vill ju ja varna honom att inte fortsätta att förstöra serverns fantastiska rp: förmåga

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att som sagt stödja mods/trainees, banna/kicka lallare som långsamt men säkert förstör servern och bara förstör scenarion för andra. Det har hänt mig själv att lallare springer till oss och håller på när vi t.ex. förhandlar med andra gäng

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hålla borta lallare från servern och hjälpa server att bli av med massa lallare som förstör scenarion för de som är bra på rp. Det är ju väldigt tråkigt att se lallare förstöra servern och jag har sett det under en längre period, Men även sett lallare gå till rp proffs på någon månad som även är roligt att se!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt bra, har varit staff på flera servrar tidigare och lärt mig alla möjliga commands

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Kommer inte ihåg mina tidigare bans!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka