Accepterad Lukas1235 | Medlem ansökning [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas1235

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? LukasTheK1ng#5252

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas och är 23år . Min karaktär är en invandrare som tycker om att hjälpa folk. Han har alltid haft iden om att bli kriminell. Han hade lätt för att skaffa vänner som liten och det sitter i än idag. I mellanstadiet började han dock umgås med fel typ av personer. Han blev kriminell under ungdoms tiden. Det senaste han kommer ihåg som hans mamma sade till han att han skulle inte ut med folk som är dåliga, men han brydde sig aldrig och sedan dess så gjorde han dåliga saker. Hans vänner tyckte alltid om han och struntade i allt han gjorde. Han blev tagen utav polisen flera gånger, men ändå brydde han sig inte. när han började i gymnasiet började han sälja narkotika. Hans bröder försökte alltid att stoppa han, men ändå så kunde det inte göra mycket. Han brydde sig inte om sin framtid och tänkte bara om pengar. Men efter han började i universitetet så hade han en ide. Han ville helt plötsligt lämna allt bakom sig som han hade gjort och bli en polis. han hade iden i flera år, men när han sa till hans vänner om den så sa det att han var dum.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja jag kommer bidra mycket rp till servern jag kommer göra massor scenarion med hög bra rp nivå sen har jag massor tidigare erfarenheter inom rp så jag vet hur man ska göra långa scenarion med bra nivå och hur det ska hållas en så bra och hög rp nivå som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja det är väl typ som att man ska spela ett scenario så det blir roliigt för båda sidor Ja jag tycker att det är ganska viktigt att det ska vara roligt för båda i scenarion för då kommer det höjas med en högre och bra rp nivå som Möjlig

Hur hittade du Unive? jag fick ett tips från en pollare och Jag letade en ny server i fiveM och sen skrolla jag igenom svenska serverar och sen såg jag att Unive var en stor server så jag joinade hitta en snäll kompis i samma ålder som mig och sedan dess har jag fortsatt och spela på Unive och hittat mer vänner och själv har jag bjudit in vänner OBS JAG HAR DYSLEXI KAN UTVECKLA MER MUNTLIGT

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka