Nekad Lukas1235 | Chef-jobb ansökan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas1235

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas mamas

Vad heter du IRL? Lukas

Vad heter du på discord? LukasTheK1ng#5252

Hur gammal är du? Jag är 13

Hur många timmar har du på Fivem? cirka 2000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på Bahmas mamas för jag känner att jag ska stäppa upp mitt steg från att vara polis till chef på Bahamas mamas . Just nu är jag polis men jag har varit Bahmas mamas anstäld innan på en annan servern och jag tycker att det skulle passa mig att bli chef på Bahmas mamas då jag gillar att hjälpa mäniskor, jag har bra kundbemötande och jag är alltid trevlig och glad. Dessutom tycker jag yrket är ett jätteroligt jobb då jag älskar att hjälpa mäniskor och älskar att ta emot kunder och anställa folk till Bahmas mamas . Sen har jag några kompisar som också har varit högt uppsatta inom Bahmas mamas som också tycker att jag skulle passa som en jätte bra chef på Bahmas mamas Bara att mina kompisar säger det gör mig mer exalterad att bli chef på Bahmas mamas och sköta om Bahmas mamas . Sen har min dröm alltid varit att bli en bra chef på Bahmas mamas därför att Bahmas mamas har en massa bra anstälda Fin lokal, roligt yrke och det viktigaste är att det finns bra medarbetare. Själv är jag ju Polis nu så

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har jobbat som bahmas mamas inom andra serverar så jag vet hur man ska bette sig som chef samt hur man ska driva ett företag med en bra nivå och hålla bahmas mamas drivande med anstälda som är mogna samt har en bra rp nivå jag vill ej ha ett företag med anstäla som ej kan rpa för då kommer företaget kanske gå i konkurs så det är ett nej men kortfattat min erfarenheter är på andra server samt jag vet hur man ska driva med openpanel så vidare samt jag har varit bahamas mamas Chef på andra serverar samt här så jag vet hur man ska hålla bahmas mamas drivande samt

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lukas och är 23år . Min karaktär är en invandrare som tycker om att hjälpa folk. Han har alltid haft iden om att bli kriminell. Han hade lätt för att skaffa vänner som liten och det sitter i än idag. I mellanstadiet började han dock umgås med fel typ av personer. Han blev kriminell under ungdoms tiden. Det senaste han kommer ihåg som hans mamma sade till han att han skulle inte ut med folk som är dåliga, men han brydde sig aldrig och sedan dess så gjorde han dåliga saker. Hans vänner tyckte alltid om han och struntade i allt han gjorde. Han blev tagen utav polisen flera gånger, men ändå brydde han sig inte. när han började i gymnasiet började han sälja narkotika. Hans bröder försökte alltid att stoppa han, men ändå så kunde det inte göra mycket. Han brydde sig inte om sin framtid och tänkte bara om pengar. Men efter han började i universitetet så hade han en ide. Han ville helt plötsligt lämna allt bakom sig som han hade gjort och bli en polis. han hade iden i flera år, men när han sa till hans vänner om den så sa det att han var dum.

Hur ofta kommer du vara inne? Ja jag kommer vara inne varenda dag sen vara aktiv på discord

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka