Nekad Lukas1235 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas1235

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139394493/

Ditt Hex-ID: 11000010aad49bd

Vad är din discord tagg? LukasTheK1ng#5252

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 1 veka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1025900809084469300/1057985316591505418/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag tror själv staffsen valde att banna mkg f.r att jag byte jobb hit och ditt men det som igentliogen hände var att jag var först polis sen blev jag sjukvårdare sen blev jag polis med roller visste ej varför sen blev det ett missförstånd så dom kickade mig från discorden sen ngav do mis assistent roller samtidigt som jag hade roller på sjukvården fast jag jobbar på sjukvården

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag vet inte så mycket för att jag var ej ig under banens gång

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det beror på men jag anser det för en felaktig ban för att det blev ett missförstånd med rollerna men sen vet inte jag staffsen perspektiv under deras typ av beslut så jag askulle säga både felaktigt och inte felaktigt

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja så har blivit bannad för ooc ig när jag var ny på servern sen cop bait och lite såna saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det som jag hade kunnat göra annorlunda var att jag kunde ha valt att inte joina polis discorden igen då skulle jag fått roller

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Att bytta jobb så ofta som du gör. Som du alltid gjort är inte okej. Då jag kommer att neka. För detta är inte första gången. och du ska lära dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka