Accepterad Lukas1235 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas1235

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139394493/

Ditt Hex-ID: 11000010aad49bd

Vad är din discord tagg? LukasTheK1ng#5252

Vem var det som bannade dig? S1monx

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: mzlwoe Anledning: Problemspelare över 25+ bans Placerad av: S1monx ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag vet faktiskt inte för jag satt bara och devade på min dev server sen kollade jag dc först så fick jag en pinge sne hade jag inte några roller efter så gick jag in för att kolla om jag hade blivit bannad och då stog det perma bannad 25 plus bans och som jag vet hade 12 bans som jag såg det samt flertal av bansen var när jag var ny påservern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja så jag satt och devade på min dev server sen kollade jag dc då hade jag inga roller sen gick jag ig då var jag perma bannad för problemspelare när jag kollade innan idag hur många bans jag hade så hade jag 12 och många är när jag var ny på servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tror det var en felaktig för jag hade ej så många bans tidigare idag

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet ej vad jag kan förbättra vet ej vad felet är

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunnat utveckla min rp tidigare så jag inte hade fått så många bans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka