Accepterad Lukas1234567 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas1234567

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? LukasTheK1ng#5252

Ange ditt födelsedatum 8 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 17.00-22.00 och Helger är olika men oftast olika men kan spela till 03.00 och börjar spela olika tider. Om jag inte är ute med kompisar och gör något.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem den 6 April 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kommer inte ihåg då bantotal ej funkar för mig

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja servaktens uppgifter är att underlätta arbetet för staffsen som om det förekommer lall på piren och en staff inte har tid att kolla på det då kan en serverakt ta det ärendet ist

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli servervakt är för att jag vill rensa alla lallare från servern så det bli högre rp nivå på servern och så dem slipper gå runt och förstöra för alla andra som följer reglerna. När jag kicka dem som inte ha den höga nivån på servern eller inte kan reglerna så skriver jag anledningen i bannen/kicken så dem lär sig tills nästa gång och då bli det generellt bättre rp på servern vilket som gör servern till en av dem bästa seriösa rp servern! Om jag bli servervakt så hade jag också gjort mitt bästa för att höja rp nivån på servern!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja koruption och abuse är när man gör något mot servaktens regler tex om jag blir mördad så ressar jag mig bara för att slippa att rpa

OBS JAG HAR DYSLEXI KAN EJ UTVECKLA MER MEN KAN MER MUNTLIGT

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka