Nekad lukas120 | Ban Överklagan (flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lukas120

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199209811371/

Ditt Hex-ID: 11000014a7a8dab

Vad är din discord tagg? henkesoffa#4451

Vem var det som bannade dig? flake

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-24 195513.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag verkade oseriös i dems ögon och inte värnade för mitt liv. Men jag gjorde det bara att det inte kanske va så seriöst från deras sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle till banken och ta ut pengar sen när jag gick in i banken såg jag att det var en massa rånare samt ungefär 5 andra gisslor. sen riktar dem Vapen mot mig och säger att jag ska bli en gissla. Och jag lyssnar på dem. Men sen försökte jag smita med en genial plan. Det lyckades jag inte med sen blev jag bannad för grov fear rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för . det var ej meningen att fear rpa. för jag hade en genial plan som var tajmad och klar in i minsta detalj. Jag hade filisofierat den i huvudet och jag visste sen exakt hur jag skulle rymma. Jag såg inte det som fear rp då dem riktade på dem andra när jag skulle smita.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för powergaming samt vdm. Men sen har min brorsa blivit bannad flera gånger och vi har samma ip adress.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kanske ist lyssnat på rånarna och bara väntat tills rånet blev klart eller att polisen stormar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig en massa saker efter denna ban. Ska inte upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes förstår

Din ban över klagan har nekts Låser och arkiverar, flyttar till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka